Svenska Brukshundklubben följer nytt digitalt spår
Svenska Brukshundklubben utökar sitt samarbete med Another Media Group genom att påbörja en digitaliseringsresa tillsammans med Roy. Projektet omfattar allt från ett datadrivet arbetssätt och ny webbplats till en handlingsplan för klubbens digitala och tryckta kanaler. Det är en resa vi är både glada och stolta att få ta del av.
Jag ser fram emot att skapa mer regelbunden kontakt med våra medlemmar! En digital plattform ger större möjligheter att kontinuerligt publicera artiklar, information och nyheter som våra medlemmar får ta del av
Janna Myhre, kommunikationsansvarig på Brukshundklubben.
Så här säger Daniel Jakobsson, projektledare på Roy, om initiativet:
– Den nya plattformen blir enklare att använda och mer tillgänglig för medlemmarna, oavsett om de använder mobil, surfplatta eller dator. Vi är oerhört måna om att ge en så bra upplevelse som möjligt. Genom att uppdatera varumärket skapar vi också en strategi som både är hållbar över tid och rustad för framtiden.
Tillsammans ser vi fram emot att bidra till Svenska Brukshundklubbens fortsatta utveckling och ge deras medlemmar en ännu starkare upplevelse av både gemenskap och relevant innehåll.
Dags för digitalisering?
Vi har hjälpt flera medlemsorganisationer, tidskrifter och företag att utvecklas digitalt.